Do zadań na stanowisku obsługi rady i działalności gospodarczej należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności: 1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów, 2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę Miasta i jej komisje, 3) przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu- korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych, 4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji, 5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Burmistrza, 6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań, 7) prowadzenie rejestru uchwał, zarządzeń i innych postanowień Rady i jej komisji, 8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, 9) organizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady nie będących radnymi, 10) ewidencja przedsiębiorstw, 11) zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, 12) ustalaniem czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych.
|